שיווק און-ליין - פתרונות פיתוח מתקדמים

אנחנו בשיווק און-ליין מציעים מגוון פתרונות טכנולוגיים לפיתוח WEB מתקדם שכוללים מערכות מתקדמות הן בתחום הClient והן בתחום הServer.

ישנן דרכים רבות באמצעותן ניתן ליישם פיתוח WEB, אנו בשיווק און-ליין מקפידים על הפתרונות המתקדמים ביותר, תוך הבנת צרכי הלקוח וקהל היעד שלו. באמצעות ניסיון רב שנים בנוסף להשקעה במחקר ולמידה יומיומית, אנחנו מתחייבים לעמוד בחזית הטכנולוגיה מבחינה פיתוחית וברמה מקצועית ומתקדמת ביותר שתענה על כל דרישות פיתוח.

פיתוח מתקדם ברחבי האינטרנט הוא עולם ומלואו, לנו יש את האנשים המקצועים ביותר, הכלים המתקדמים והטכנולוגיה הגבוהה ביותר למתן כל פתרון פיתוחי לרבות רעיונות יצירתיים.

שיווק און ליין פיתחה במהלך 6 שנים מערכת לניהול לידים מהמתקדמות והייחודית ביותר בישראל. המערכת מאפשרת קליטת לידים באופליין ומהאונליין Online ו Offline.

כל עסק יודע שהוא זקוק למערכת לניהול לידים המאפשר איסוף הפניות שמתקבלות מלקוחות פוטנציאלים מכל ערוצים הפרסום הקיימים של החברה באופליין ובאונליין.

מערכת הניהול הלידים של שיווק און ליין הינה פלטפורמה מתקדמת וידידותית לניהול לידים ובעלת טכנולוגיה ייחודית המאפשרת טיפול יעיל ונוח בטיפול הלקוחות הפוטנציאליים.

פניות רבות שמתקבלות בקרב עסקים, חלק לא קטן אינן מבשילות לעסקאות בשל חוסר: בטכנולוגיה, עקביות, תיעוד לקוי, אי מעקב, תחלופת סוכנים, פספוס של אנשי מכירות, ניהול לקוי עוד.

הבעיה חמורה מאד כשאין מעקב ותחקור של לידים לא טובים, ניתוח של ערוצים לא איכותיים וכך הארגון חוזר על אותן טעויות- אין הפקת לקחים. על מנת להימנע מהשקעת כספים באפיקי פרסום שמניבים לידים לא איכותיים מערכת ניהול לידים של שיווק און ליין עוזרת בניתוח המקור האם הוא מניב פניות טובות יותר מאחר. במידה ואיכות הלידים שמתקבלים מערוץ מסוימת ו/או מאתר תוכן מסוים אינו איכותי מספיק, הרי ניתן להפסיק להשקיע כספי פרסום וקידום באותה אתר /ערוץ ולשנות את תמהיל הפרסום והשיווק של האתר באינטרנט. המערכת מתממשקת לאתר האינטרנט של הלקוח ו/או אל עמודי הנחיתה של הקמפיינים הפעילים שלו באינטרנט. כל הנתונים של הלקוח מתועדים מתוך טופס הפניה. לחלופין ניתן לייבא נתונים מקובץ אקסל חיצוני,או ליצור רשומות חדשות באופן ידני.

המערכת מאפשרת לתעד את השלב הנוכחי של הטיפול בלקוח . מצב הליד יכול להיות : תאום פגישה, העברת הצעת מחיר וכו. תיעוד המצב מבטיח תהליך מקצועי שמוודא שכל לקוח יקבל את כל המידע הנחוץ על מנת לקבל החלטה וכן לקביעת הצעדים הבאים שצריך לנקוט: מועדי הפגישה, מעקב ומשימות.

המערכת מציגה למנהל השיווק ומכירות תמונה של כל הלידים הפתוחים שקיימים כרגע בארגון, במערכת קיים תיעוד הצלחות, המשכי פעולה,כישלונות, סיכומים וניתן להגיע למסקנות, ואפקטיביות תהליכי המכירות, תוך יכולת ניתוח של הסיבות המרכזיות לכישלון עסקאות ואו הצלחתם.

ה ערכת מתעדת את הפניה לתוך המערכת ממקורות שונים, כגון : אתר האינטרנט, עמודי נחיתה של קמפיינים ייעודיים, ייבוא רשימות אקסל שנוצרו בכנסים, תערוכות,מבצעים, לקוח מביא לקוח, כנסים מקצועיים, או ממקורות חיצוניים אחרים. מקור ממנו התקבל הליד נשמר וכך ניתן לדעת במדויק מי מספקי לידים אפקטיבי יותר ועל מה החברה משלמת וכמה. יכולת זו חושפת כוונות וצרכים נוספים שלא תמיד קיימים בתוכן הפניה והדבר חשוב מאד לניהול ומעקב.

במערכת כל לקוח חשוב, כמו בחיים ישנם לקוחות שכדאי להשקיע בהם יותר מאמצים ותשומת לב בתהליך המכירה בשל פוטנציאל עתידי גדול יותר, לעומת כאלו שמתנהל איתם מו"מ מתיש שבסוף יתברר כמאמץ מיותר. מערכת ניהול לידים טובה תסייע למנהל המכירות לתעדף את הטיפול בלקוחות בעלי פוטנציאל גדול יותר, ולנהל ביעילות רבה יותר את התהליך מול פניות בעלות פוטנציאל עסקי נמוך לחברה. סגירת הטיפול בשלב מוקדם מול פניות שאינן רלוונטיים לארגון, מפנה לאנשי המכירות זמן יקר וחוסכת את עלות המעקב וההתעסקות שככל הנראה לא יישאו פירות. רוב הפניות, אפילו כאשר הן מגיעות ממקור איכותי, אינן בשלות לבצע את העסקה מיד. חלקם גדול יכול להיות בתחילתו של תהליך בירור כללי והם עשויים לבצע את הרכישה רק בתוך חודשים לכן אחד היתרונות של תוכנת ניהול לידים טובה היא היכולת לצמצם את הפניות הלא רלוונטיות כבר בשלב מוקדם על מנת להוזיל את עלות הטיפול בפניות סרק ולפנות יותר זמן לטיפול בלידים איכותיים.